CHOPARD

Chopard Collection Magnolia au Vétiver d’Haïti Eau de Parfum

Magnolia si Vetiverul de Haiti sunt imbinate cu lemnul vibrant, florile gratioase, mirodeniile si ... Afla mai multe
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 2ms
  • reviews, product
1.080,00 Lei
Detalii produs

In Programul de Fidelitate Sephora, <B>1 leu = 1 punct. La fiecare 650 de puncte sau 4 zile de cumparaturi, bucura-te de o reducere de 10%</B> la urmatoarea achizitie.

490884
  • tab description Descriere

    Magnolia si Vetiverul de Haiti sunt imbinate cu lemnul vibrant, florile gratioase, mirodeniile si culoarea surprinzatoare a piperului roz, dezvaluind abundenta naturii in modul ei cel mai ispititor.

  • tab ingredients Ingrediente
    Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Limonene, Benzyl Benzoate, Isoeugenol, Geraniol


    Aceasta lista de ingrediente poate suferi unele modificari. Consulta ambalajul produsului achizitionat.
  • Review-uri
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 2ms
    • reviews, product

Peste 30 de mestesuguri diferite sunt practicate in trei locuri de productie, cu un accent puternic pe formarea interna. Chopard si-a construit reputatia pe colectii iconice precum "Happy Diamonds", "Happy Sport" si "Mille Miglia", in timp ce experienta sa in ceasornicarie de lux este recunoscuta prin colectia de ceasuri barbatesti L.U.C.
Casa Chopard este, de asemenea, recunoscuta pentru creatiile sale de bijuterii, cum ar fi colectiile Red Carpet, Green Carpet si, mai recent, colectia exceptionala Garden of Kalahari. In conformitate cu doua dintre valorile sale fundamentale, respectul si responsabilitatea sociala, Chopard a lansat in 2013 programul The Journey to Sustainable Luxury : un program multianual, prin care Casa Chopard isi asuma angajamentul sau pentru luxul durabil, prin aprovizionarea din afaceri care se dovedesc a fi etice si responsabile fata de comunitatile locale si mediul inconjurator.