CHOPARD

Chopard Collection Vanille de Madagascar Eau de Parfum

In inima acestui parfum gasim cea mai pura Vanilie din Madagascar ce dezvolta note de ciocolata, ... Afla mai multe
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 2ms
  • reviews, product
1.080,00 Lei
Detalii produs

In Programul de Fidelitate Sephora, <B>1 leu = 1 punct. La fiecare 650 de puncte sau 4 zile de cumparaturi, bucura-te de o reducere de 10%</B> la urmatoarea achizitie.

490886
  • tab description Descriere

    In inima acestui parfum gasim cea mai pura Vanilie din Madagascar ce dezvolta note de ciocolata, bourbon si caramel, producand o senzatie de hipnotizare extraordinara. Parfumurile de vanilie sunt, in felul lor, diamante brute. Bergamota, ceaiul Matcha si petalele florii de portocal stralucesc si transforma compozitia, intr-o bijuterie absoluta.

  • tab ingredients Ingrediente
    Alcohol Denat., Parfum (Fragrance), Aqua (Water), Benzyl Salicylate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Limonene, Citronellol, Linalool, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Geraniol
  • Review-uri
    • bvseo_sdk, dw_cartridge, 17.1.0, p_sdk_3.2.0
    • CLOUD, getReviews, 1ms
    • reviews, product

Peste 30 de mestesuguri diferite sunt practicate in trei locuri de productie, cu un accent puternic pe formarea interna. Chopard si-a construit reputatia pe colectii iconice precum "Happy Diamonds", "Happy Sport" si "Mille Miglia", in timp ce experienta sa in ceasornicarie de lux este recunoscuta prin colectia de ceasuri barbatesti L.U.C.
Casa Chopard este, de asemenea, recunoscuta pentru creatiile sale de bijuterii, cum ar fi colectiile Red Carpet, Green Carpet si, mai recent, colectia exceptionala Garden of Kalahari. In conformitate cu doua dintre valorile sale fundamentale, respectul si responsabilitatea sociala, Chopard a lansat in 2013 programul The Journey to Sustainable Luxury : un program multianual, prin care Casa Chopard isi asuma angajamentul sau pentru luxul durabil, prin aprovizionarea din afaceri care se dovedesc a fi etice si responsabile fata de comunitatile locale si mediul inconjurator.