Noir Eau de Parfum
-
Descriere
O apă de parfum senzuală, orientală, TOM FORD Noir abundă în masculinitate.
Ca în cazul tuturor creațiilor Tom Ford, parfumul este compus din cele mai rafinate ingrediente și iconice acorduri, reinterpretate așa cum numai Tom Ford poate face.
Structura parfumului se împarte în două părți - evoca aspectul exterior rafinat și impecabil al unui gentleman urban elegant, dar lasa loc erotismului sălbatic și senzualității carnale ce se află sub aparenta. Acest contrast epic între lumea exterioară și cea interioară definește experiența parfumului.
INSPIRAȚIA:
Inspirat de o dualitate misterioasă de eleganță și senzualitate, Tom Ford Noir preia tensiunea dinamică și împletește prestanța și misterul într-o singură armonie magnetizantă de eleganță sofisticată.
STICLA:
Culoarea neagră - culoarea eleganței și a misterului.
"Noir surprinde modul în care pentru mulți bărbați există o personalitate exterioară sofisticată și totuși există și acea latură privată pe care doar câțiva o cunosc. Acest contrast este ceea ce îl face fascinant." - TOM FORD -
Mod de utilizare
Mod de aplicare: De la o distanta de 30cm, aplicati parfumul direct pe piele in zonele de puls (incheieturi, gat, decolteu, antebrat). Acestea vor ajuta parfumul sa se dezvolte impresionant. Evitati sa frecati zona de aplicare pentru a nu deranja armonia notelor. -
Mai multe informatii
Un parfum oriental, ce te insoteste pe parcursul intregii zile. -
Ingrediente
ALCOHOL DENAT., WATER\\AQUA\\EAU, FRAGRANCE (PARFUM), LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, CINNAMYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, GERANIOL, CITRAL, BENZYL ALCOHOL, FARNESOL, EUGENOL
""
Aceasta lista de ingrediente poate suferi unele modificari. Consulta ambalajul produsului achizitionat. -
Note olfactive
Note de top: bergamota italiana, trandafir de baie. Notele de mijloc: piper negru, trandafir bulgaresc. Note de baza: chihlimbar, vanilie.
Tom Ford este unul dintre cei mai influenti designeri ai momentului. El a creat marca Tom Ford in 2005, cu intentia de a face din ea prima marca de lux a secolului XXI. Colectiile sale de imbracaminte pentru barbati si femei, accesoriile, ochelarii si produsele de infrumusetare, au in comun o eleganta moderna si senzuala, o expertiza exceptionala.
